n articolul meu despre optimizarea imaginilor Budha a precizat ca acest trafic nu este valoros pentru ca utilizatorul, da click vede poza si pleaca.
E adverat ca tie scriptul de trafic iti inregistreaza fiecare om care vizualizeaza imaginea respectiva, insa mai putin de 10% dintre ei iti si vad site-ul in sine, marea majoritate multumindu-se cu vizualizarea imaginii, salvarea ei eventual, si close.
Intr-adevar daca facem o cautare dupa o imagine o sa obtinem un astfel de rezultat (imaginea intr-un frame iar site-ul nostru in frame-ul 2). Utilizatorul avand intentia sa vada poza va da click pe poza, o va vedea si se va intoarce iar la rezultate.
Solutia
Se introduce inainte de head tag urmatoarea linie:
Cod:
Se creaza un fisier refresh.js care se copiaza pe server si va contina urmatoarea linie:
if (window != top) top.location = self.location
Acest script va reincarca pagina eliminand frame-ul google iar vizitatorul va ateriza pe siteul tau.
Avantajul metodei consta si in faptul ca daca utilizatorul va da back va ajunge iar la pagina cu frame unde iar i se va incarca siteul tau. Pentru a iesi trebuia sa dea de doua ori back iar acest lucru presupune o anume “indemanare, intelegere tehnica”.
Veniturile mele din adsense s-au dublat cand am pus-o in practica. Nevoia m-a ajutat sa descopar aceasta metoda acum ani buni cand costul cu serverul s-a triplat datorita traficului crescut si veniturile crescusera foarte putin.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu