Cum sa faci bani online? cu ShareCash si Adfly


um functioneaza ShareCash?
Ideea e simpla, iti faci cont aici uploadezi un fisier si il postezi pe net, utilizatorii care vor sa descarce acel fisier trebuie sa faca niste sarcini pt a-l putea descarca, in majoritatea cazurilor trebuie sa plateasca cativa euro. Atunci cand cineva descarca un fisier tu primesti o mica parte din suma pe care o plateste pt fisier.
In functie de tara din care se descarca fisierul primesti bani, intre 0,20$ (atat am primit cel mai putin) pana la 1-2$ per descarcare.
sharecash2
Cum sa incep, ce trebuie sa fac?
Mi-am facut cont, stiu cum functioneaza ShareCash, acu ce fac? Va voi arata o metoda simpla pe care o folosesc eu. Trebuie sa va alegeti o nisa, eu mi-am ales “game hacks” (cheat-uri pt jocuri)
Deschideti Chrome si instalati urmatorul plugin: Ultimate YouTube Downloader cu ajutorul lui veti descarca clipuri in care sunt prezentate hack-uri pt jocuri. (cat mai multee) Este indicat sa va faceti mai multe conturi youtube, fiindca veti fi banat pe unele, in functie de cate reporturi primiti. Daca va creeati propriile clipuri nu veti avea probleme.
Intrati pe ShareCash, uploadati un fisier (de ex: New Hack 100% works!.rar ) Account – Upload;
Apoi intrati la Upload Manager, iar la fisierul respectiv New Hack 100% works!.rar in exemplul meu, dati Make Mirror. Alegeti un domeniu, un design si dati submit, va va creea un nou link pt fisier. De ce un link nou? Pt a putea pune acelasi fisier la clipuri cu hack-uri diferite, veti vedea mai incolo.
Optional (daca vreti bani in +):
adflylogo_1556749
Link-ul creeat mai sus il adaugati in adfly (daca nu aveti cont, va puteti creea aici) si faceti un link mai scurt pe care il veti posta pe youtube.
Am creeat link-urile, acum ce fac?
Creem un cont youtube, un canal si incepem sa adaugam clipuri, cu cat adaugam mai multe cu atat mai bine (mai mult traffic, mai multe descarcari, mai multi bani), in functie de hack-ul prezentat in clip inventam o poveste pe care o adaugam impreuna cu link-ul nostru in descriere. La clipurile adaugate schimbam din setari sa nu accepte evaluari (like-uri, dislike-uri) iar comentariile sa fie afisate numai cu aprobare.
Atat, acum spor la postat.
adf.ly-2012-4-24-13136
Daca va permiteti sa investiti putin, va puteti cumpara un domeniu + host unde va puteti posta “hack-urile” impreuna cu dovezi, videoclipuri si povesti care vor pacali utilizatorii sa descarce.
Acesta este cea mai simpla metoda, parere proprie si personala.
Daca doriti ca utilizatorii sa revina pe site-ul dumneavoastra si sa descarce si alte hack-uri, atunci uitati de faza cu acelasi fisier pt mai multe clipuri si cautati hack-uri care functioneaza, uploadati si postati.

Niciun comentariu: