Backup si Restore la Google Chrome


Backup si Restore la Google Chrome

Dupa ce in tutorialul trecut v-am cum puteti facebackup si restore la Mozilla, azi am sa va arat cu puteti face backup si restore la Google Chrome. Se poate face foarte usor, cu ajutorul unui program. Am testat si eu programul, pot sa zic ca a functionat 100%. Te ajuta foarte mult in cazul in care vrei sa instalezi Windows-ul si vrei sa-ti pastrezi toate datele de la browser-ul tau.

Cum puteti face Backup si Restore la Google Chrome

Programul de care aveti nevoie se numesteGoogle Chrome Backup, am pus link-ul de download la sfarsitul articolului.
Dupa ce ati instalat programul, il deschideti si pentru a face backup sau restore da-ti click dreapta pe profilul vostru dupa care alegeti actiunea dorita.

Backup si Restore la Google Chrome

Dupa cum ati vazut, este foarte simplu de folosit. Daca aveti intrebari postati pe rubrica de comentarii.

Niciun comentariu: