descarca cele mai bune programe utile pentru calculator

Programe pentru calculator.
Inainte cand aveam nevoie de programe dupa fiecare reinstalare a sistemului de operare ma chinuiam sa imi regasesc anumite programe, intr-un final m-am decis sa le pun toate pe blog cu tot cu linkuri ca sa le am salvate aici si sa nu uit de ele si de asemenea si pentru voi.
[*]1. CCleaner – sterge fisiere temporare si curata cache-ul din browsere si alte optiuni cum sunt Browser History, Cookies, curata si registrii de elemente nefolositoare (inainte de stergere te intreaba daca vrei sa faca backup, eu salvez backupul de fiecare data … dar nu am fost nevoit sa il folosesc niciodata).
[*]2. IZArc – pt arhivat si dezarhivat, recunoaste multe tipuri de arhive si e super ok.
[*]3. CDBurnerXP – pentru inregistrat CD/DVD-uri, poate crea si imagini ISO din CD-uri sau din orice foldere, poate inregistra o imagine ISO pe disc … este OK. Alternativa gratuita la Nero.
[*]4. Jetico Personal Firewall – Un firewall ceva mai avansat decat cel din windows, dar daca va streseaza mesajele : Do you want this program to conect to the internet? atunci nu il instalati si ramaneti la Windows Firewall care nu va streseaza de asa multe ori :)
[*]5. Opera – browser de internet, alternativa la Internet Explorer. L-am laudat cu fiecare ocazie .. the best browser alaturi de FireFox.
[*]6. PDF Creator – eu mai tot timpul am nevoie sa convertesc anumite documente in PDF-uri, cu programul asta este foarte simplu pt ca dupa instalare o sa apara in meniul Print din orice program. Practic dupa ce apasati print apare in lista de imprimante, si in loc sa selectati imprimanta voastra (HP, samsung .. sau ce o fi) alegeti PDFCreator .. si dati next de vreo 2 ori .. programul creaza un document PDF din orice document care merge tiparit.
[*]7. VLC – program ce reda filmele.
[*]8. IrfanView – dintre programele de vazut poze gratuite eu zic ca asta este cel mai avansat ..are foarte multe optiuni cand e vorba si de convertit si mai ales Batch Convert, Batch rename .. care te ajuta sa modifici mai multe fisiere odata. Recunoaste foarte multe formate de imagini si video. La instalare, te intreaba ce fisiere vrei sa fie asociate cu Irfan View , acolo eu bifez Images Only .. restu next >> next >> next >> :)
[*]9. GoogleEarth – Imagini din satelit destul de clare.
[*]10. eDrawings 2008 – Free DWG Viewer .. nu ai toata ziua nevoie sa deschizi fisiere DWG (planuri de cladiri realizate in AutoCAD .. sau alte programe de CAD) dar acum o saptamana aveam urgent nevoie de asa ceva .. si dupa ce am instalat cateva programe care nu prea mergeau calumea , l-am gasit pe asta care pana acum e ok si gratuit.
[*]11. Acrobat Reader – Citeste fisiere de tip PDF. Un program foarte bun si foarte util.
[*]12. Yahoo Messenger este un client de chat în timp real.
[*]13. Skype este un program cu care poti sa suni oriunde in lume si cu ajutorul castilor poti sa vorbesti. Ai nevoie doar de un cont si nimic mai mult.
[*]14. Java SE cu ajutorul sau poti sa te joci acele mici jocuri online, sa vezi imagini in 3D ca sa spun cateva din lucrurile pe care le face.
[*]15. Winamp player este un program ce reda atat melodii cat si filme. De asemenea poti asculta postul tau de radio favorit, are un pachet de interfete si nu cred ca ar trebui sa lipseasca din calculatorul dumneavoastra. :)
[*]16. Rocket Dock – pe romaneste … o bara de unelte. Eu de cand mi-am bagat asta am renuntat la folositea Toolbarului “Quick Launch” care era plin de iconite. Asta arata super si apare doar cand te duci cu mouseul in partea de sus a ecranului.

Niciun comentariu: