IP Tool v1.0 by BLODAS666

Cred ca GUI-ul este destul de intuitiv, si nu e nevoie sa explic cum se foloseste. In caz ca nu va descurcati, aveti cate un buton "?" (help) unde este cazul. Programul nu este facut in totalitate de mine, eu am unit mai multe surse, le-am modificat unde a fost nevoie pentru a iesi un soft bun. Aviz amatorilor, si celor care o sa decompilati, nu sariti cu gura ca e plagiat, pentru ca nu e, am modificat sursele pe care le-am gasit, deci a fost ceva munca. Nu am pus niciun keylogger, rat, botnet, and shit, e curat. Aveti si un log VT, in caz de nu par credibil. Sper sa nu il considerati un tool "skid", eu cred ca e binevenit, si a meritat efortul. Astept critici si pareri, dar avand in vedere ca asta este primul meu soft "serios".

VT Scan : https://www.virustotal.com/ro/file/3...is/1374683101/

Download : https://mega.co.nz/#!2kZUiITK!RWI2-z...bqWYEUAAYXgaOM


Targeturi pentru v2.0 :
Un IP Tracker - sa arate locatia, providerul, and stuff...
Sa gasesc un API functional pentru Skype IP Grabber.
Un Port Scanner detaliat.
Rezolvarea bugurilor daca exista.

Niciun comentariu: