Tag Spam – Cum se Face

S-a tot vorbit de realitate si spam-ul lor si al altora.

Iata ce am gasit uitandu-ma la site-ul eva.ro si femeile fac “spam” 

Personal nu o sa discut daca este spam sau nu este spam. Daca televizoarele ma spameaza sau fluturasii din posta sau bannerele publicitare sau publicitatea neconventionala si orice alte forme de publicitate care-mi baga sub ochi un serviciu sau un produs. Multi, am vazut ca impart spamul in functie de agresivitate… esti prea agresiv este spam, in rest este creativitate.

Ce vreau sa invatam
 noi de aici din acest “Spam” este cum se face si de ce este asa eficient. Scopul tau in SEO
 este sa cunosti la perfectie aceste tactici si in functie de nevoi sa decizi ce arma vei folosi.

Ce se observa din cautarea
 de mai sus:

1) cuvant cheie in meta title
2) cuvant cheie in description
3) cuvant cheie in url

Se intra pe pagina si se observa:
1)cuvant cheie in H1
2)heavy internal deep linking pe alti termeni (asa reuseste si wikipedia sa apara pentru
 tot felul de cuvinte cheie)
3)acest internal deep linking ajuta si la heavy indexing, relevanta si importanta (deci este foarte necesar)
4) noi termeni sunt link-ati de vechii termeni si alternati si uite asa se indexeaza noi si noi pagini relevante pentru Google

Totusi au o problema, link-urile sunt prea asemanatoare, daca schimbau mai mult structura link-ului si a titlului le era mai bine.

Cam acestia sunt pasii pentru a te ridica la nivelul site-urilor de “top” din Romania.

Chiar crezi ca Google nu stie de problema? Chiar atat de prost il crezi pe Google? Totusi ii mentine. De ce? Pentru ca au autoritate si o fac intr-o forma prin care-si pot gasi o scuza. Utilizatorul normal nu va baga de seama ca totul a fost gandit SEOistic si nu relevant pentru el.

Vrei sa fii relevant si sa nu fi acuzat de spam? Aplica aceasta “tehnica de spam” (de care am mai scris si care se cheama keyword fluffing) la un nivel al bunului simt (termeni strict relevanti pentru site-ul tau si pagini cu un design si content pe cat se poate de potrivit).

Niciun comentariu: