Ce sa folosesti pentru statisticile unui site


In ziua de astazi sunt numeroase sisteme de contorizare a traficului unui site. In acest articol va voi vorbi putin despre 3 dintre acestea, 3 cele mai folosite sisteme de contorizare a traficului de pe site-ul tau. Am folosit mai multe astfel de sisteme, printre care Gtop, WTA si Google Analytics. In prezent am ramas la Google Analytics, fiind foarte multumit de serviciile oferite.
Mai intai sa vorbim despre WTA, un sistem foarte folosit de multi. Un motiv pentru care il folosesc atat de multi oameni este usurinta de instalare, fiind foarte usor si pentru un incepator sa foloseasca serviciile lor. WTA este foarte bun, l-am folosit un timp indelungat, ma ajuta sa vad cati vizitatori, vizite si afisari am in fiecare zi. Putea sa vad si de unde vin vizitatorii, directi, din motoare de cautare sau de pe alte site-uri. Poti vedea de pe ce cuvinte cheie cautate in motoarele de cautare ajung la tine pe site, astfel facandu-ti o idee despre ce sa mai scrii pe site.
Gtop este si el un serviciu bun, l-am folosit acum ceva timp si am fost multumit de el. Deasemnea este usor de instalat si ofera statistici detaliate. Poti vedea cam aceleasi lucruri ca la WTA, printre care si tara de unde sunt vizitatorii, sistemul de operare pe care navigheaza sau ce browser foloseste fiecare. Gtop este perfect pentru cineva care are nevoie de statistici cat de cat detaliate despre vizitatorii site-ului tau.
Acum sa ne oprim putin la Google Analytics, un serviciu de contorizare a traficului de pe site-uri foarte folosit. Google Analytics mi se pare cel mai bun si cel mai complex astfel de sistem, il folosesc de foarte mult si il voi folosi in continuare. Un avantaj este acela ca nu trebuie sa plasati nici un fel de banner pe site, doar un cod care nu constra intr-un link sau alt tip de reclama. Iti ofera un grafic cu vizitatorii de pe mai multe zile, astfel vazand daca a evoluat sau nu site-ul tau. Este foarte usor de folosit, ai statistici detaliate despre cei care ajung pe site-ul tau. Poti vedea din ce tara vin vizitatorii, cat timp stau pe site-ul tau, daca mai revin sau alte statistici care te ajuta sa-ti imbunatatesti pagina ta web.

Niciun comentariu: