Telefon Nokia Dual Sim


Am inceput de mult sa prezint telefoane pe acest site. In general am vorbit despre telefoane dual sim, de la firme pe care unii nu le-au auzit. Astazi voi spune cate ceva despre un Telefon Nokia Dual Sim,  telefon pe care sper sa-l achizitionez cat mai curand. Nu este vorba de nici un smartphone, ci de un telefon simplu. Nu are  camera foto, wireless sau alte functii moderne, este un simplu telefon la care poti vorbi, sa asculti muzica si radio. Sunt atras de el pentru ca este dual sim si as vrea sa am o cartela pe Orange si un pe Cosmote si nu ma incanta ideea de a purta 2 telefoane dupa mine.
Alt avantaj este marca. Telefoanele Nokia sunt printre cele mai bine, iar acestea simplu, fara prea multe functii au si o durata mare a bateriei. Telefonul vandut de eMag este la pretul de 119 lei, un pret modest si accesibil tuturor.
Functia dual sim cred ca atrage multi cumparatori, iar faptul ca este un model simplu este avantajat fata de telefoanele noi, pe care unii nu le prefera.
Nu prea am ce sa spun despre acest telefon, fiind unul de tipul celor clasice. Modelul este 101, iar numele complet : Nokia 101 Dual Sim. Avand in vedere ca puteti sa redati fisiere MP3 si aveti radio FM indeplineste conditiile multora. Puteti folosi orice tip de casti care au mufa jack de 3.5 mm, adica acestea care se folosesc si la calcualtor. Telefoanele Nokia mi se par cel mai rezistente, nu se stica asa usor, iar daca le scapi sunt toate sanseleca acesta sa functioneze perfect.
Cam atat despre acest telefon de la Nokia, sper ca v-am incurajat sa-l cumparati. Daca aveti nevoie de un telefon dual sim si nu vrei sa apelati la cele cu touchscreen sau mai moderne, puteti sa cumparati acest Nokia.

Niciun comentariu: